Bravo Wilma!

Känns så underbart skönt.
Provade nappflaska till Wilma när hon var ca 1 månad gammal, men min bröstmjölk i... o hon klunkade i sig utan problem.
Men jag tycker det är så fruktansvärt jobbigt o pumpa ur, så det har inte blivit något mer utpumpande o testande med nappflaska... köpte idag mjölkersättning o provade.... hon klunkade i sig 160ml på bara några minuter. :D
Känns skönt o veta att man inte är så bunden till amningen, som jag var med Emilia i 7 1/2 månad.. hon vägrade allt utom min tutte, o hon skulle ha mat var 3:e timme, ibland varannan.... zzzzzz.... :)

Vi kör med Tommee tippee-nappflaskan... den absolut bästa tycker jag om jag får välja.
Nappen påminner om ett riktigt bröst, så de får samma sugteknik som vid bröstet.
O så är de snygga ;)

Wilma när hon dricker första gången ur nappflaska, 1 månad.

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0