Var är pappa?

I morse kom Emilia intassande till mig i sängen.... lägger sig på min mage o ger världens bamsekram.
Efter nån sekund:
-Var är pappa? Är han på jobbet?
-Ja, pappa är på jobbet.
-Är bilen på jobbet också?
-Ja han tog bilen till jobbet me. Det gör han alltid.
-Tog pappa paraplyet också till jobbet?
-Jag tror det.
- (lite uppgiven) Oj, men... (gladare) ..men då får vi ha luvor på oss idag, mamma.

:D


Blev ingen utgång idag... bara jag o Wilma som gick iväg när Roger kom hem, för o köpa en glass till Emilia som är febrig o sjuk. :)
Vi gick hela 20 meter.... :P
Var ju tråk-regn-väder ute.....

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Nämen ååh, goaste goaste ungen :)

2010-08-29 @ 20:29:58
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0