BUMM-besöket

Igår var jag med Wilma på BUMM i Märsta.
Hon frågade ut hur Wilma äter o har ätit... om och vad jag o Roger är allergiska mot...har vi haft eksem..hur långt vi kommit i processen med läkare hittills... sen titta hon på Wilmas utslag.

Hennes gissning var att det var atopisk eksem, eftersom mjölkfria kosten inte tagit bort några utslag.. tydligen ser utslagen ut så då om man är mjölkallergiker.

så vi fick OK att äta mjölkprodukter igen.. jag sprang till kylskåpet hemma o tryckte i mig halva chokkladkakan som legat där i snart 4 veckor... bra man har en duktig kille som inte äter såna gottis-saker. :D

Skulle gjort prick-test, men då säger hon att Wilma får inte ha tagit Tavegyl på 5 dygn..jaha, kunde de inte nämnt det i telefon när vi fick tiden inbokad... ????
Jaja, vi skulle i alla fall ringa Väsbys BUMM på måndag så fort de öppnar (de har semesterstängt nu) o kräva en tid så fort som möjligt.

Hösten lär vara inbokad med massa BUMM besök misstänker jag..



Nu har Wilma åkt på min förkylning också...varit dåligt sen i förrgår.. är så täppt i näsan att hon inte kan sova med napp... o wilma o napp o sömn är en perfekt trio juh.... snoret passar inte in där, går inte alls för sig... ;)

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0