Är så stolt över mina döttrar

Emilia var superduktig hos frisören igår...
O Wilma var också superduktig hos läkaren. Hon satt snällt när de höll på o leta efter hennes blodkärl i handen o armvecket.... när de skulle ta bort plåstret som var över bedövnings-salvan, ryckte hon till snabbt när de drog bort sista biten.... lite hud följde me... men inget skrik! Hon är rolig... skriker sällan för något. MIn glada lilla bebis!
Själv hade jag skrikit rakt ut..hahaha....
Hon sa inte heller något när de stack in nålen o skulle tappe henne på blod för allergitest... läkaren försökte distrahera henne med såpbubblor, men hon var mer intresserad av o titta när de stack in nålen i handen på henne. :)

--------

Idag har varit en hemhushållar-dag, städat till tusen... Wilma hade ätit köttbullar med stuvade grönsaker till lunch o Emilia fick nygräddade pannkakor (som jag också nalla ifrån).... la ner Wilma på golvet medans jag plocka undan från bordet...
Undrar vad barnen höll på med när jag stod o höll på vid disken... hörde bara massa skratt från båda två... där under köksbordet sitter de o mumsar på pannkaksbitar som låg på golvet... tvärnöjda :P


En av de lyckade korten från i lördags..haha


Kommentarer till mig
Postat av: ME&MY

Fast jag gillade verkligen det kortet, de är ett sånt du borde rama in ist för uppstyrda perfekta bilder, as fint!!

2010-09-01 @ 05:21:12
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0