Starkare i armar o nacke

Wilma har blivit mycket starkare i nacke o armar nu.
Nu kan hon ligga på mage i upp till en halvtimme, o upp på händerna kan hon stödja sig nu också.
Har gjort det i ca en vecka nu..
Hon har tom börjat dra in fötter/ben under magen o försöker skjuta sig framåt..men det har hon inte lyckats med än.
Däremot klarar hon o vrida sig sidleds, åt båda hållen... Lägger man henne med huvudet åt söder, så har hon lyckats vrida sig mot väst eller öst... haha..det bästa jag kunde beskriva det på. :D



Kan man bli gladare än så här? :D

O idag drog hon av sig sin strumpa helt själv, som jag så snyggt gjort till knästrumpa. hihi


Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Härligt att få se en skrattande Wilma på foto :)



Hur blir det förresten till dopet, när kommer ni och hur länge stannar ni?

Vi kommer på Wilmas dop alla tre.. men det har jag väl redan sagt? :)



Puss

2010-04-28 @ 21:13:38
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0