Söndagspromenad

I söndags när vi vakna...alla sov över som var här på kvällen, förutom Hanna..så åt vi frukost.
Hon missade mina nybakade scones. ;) Fast hon fick visserligen smaka dem förra helgen när hon sov över. :D
Caroline & co åkte till Mulle Meck-lekparken i Järva.
Jag o Linda gick ut med barnen på dagis-lekplatsen utanför oss.
Sen kom vi på att Friluftsfrämjandet hade nåt jippo i Väsby, så vi gick hem, gjorde i ordning några mackor o promenerade bort.
Tog ca en halvtimme innan vi var framme....o så gick vi tipspromenad i skogen.
Mellan frågorna hade de lite roliga aktiviteter man kunde prova på.
Åka linbana, gå över rep-bro, snurra i en trä-gunga, göra en fågelholk mm mm...
Emilia tyckte det var jättekul o springa efter de första frågorna, leta upp lapparna som hängde i träden...
Men sen tröttna hon, hon vart för trött...så hon satt i vagnen mestadels. Emellanåt fick hon energi o sprang lite till.

Ordentligt med luft o promenad fick vi i alla fall.

Linda, vart hade de gömt hästen som de hade? Skulle ju varit ponnyridning skrev de..
Kanske var där vid sjön, där de hade kanot o fik.


Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0