Påsken....

...inleds med målning av frukostägg.

Oj då, där var även påskkärringen...hahah... ;)
Emilia visar upp våra finfina ägg.

Ytterligare en påskkärring... men en mkt sötare sådan. :)

Senare på dagen gick vi på påskmiddag hos mina föräldrar, skulle klätt ut henne på riktigt då, men det hann vi aldrig med tyvärr.
Var iväg o styrketräna på dan.
Höll på o göra en tårta den dan också, till Jonathan som fyllt 4 år den veckan, o vi skulle fira honom där borta.
Han hade önskat sig en pirat-tårta, så jag gjorde en tårta med ett piratskepp.
Glömde fota den, pappa gjorde det däremot så jag måste be honom skicka fotot så jag kan lägga in den här i bloggen.

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0