Fick tydligen inte sova längre den här morgonen

Bägge barnen sov hos mig den här morgonen.... o jag fick tydligen inte sova längre, för jag trängdes ihop o var tvungen o gå upp. :D

Roger har varit magsjuk igår kväll o inatt, så han fick sova själv i gästrummet, medans jag, Emilia o Wilma sov i vårt sovrum.
Emilia har fått sova hos oss  den här veckan eftersom hon varit sjuk, o jag vill ha koll på henne när hon snörvlar så mycket + att hon sover så oroligt när hon är sjuk o vaknar med mardrömmar hela tiden.
Emilia hade över 41 graders feber natten mellan söndag o måndag o även måndag morgonen, så vi åkte in till akuten med henne. Hon hade öroninflammation och halsfluss. :(
Nu mår hon däremot bättre, är lite snörvlig bara o hostar.

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0