Rubbad sömn o premiär för dagis på onsdag

Hur ska det gå??? O så är Emilia fortfarande hostig o snorig... kan man ta med barn ändå till förskolan fast de är så??
Eller missar hon sin premiär??

HOn har ju ingen feber eller nåt... har ju gått såhär i ca 1 månad nu..... verkar aldrig vilja försvinna.
O vi har gått till läkaren som sagt att det inte är någon fara.

Igår somna Emilia typ kvart i tolv..... o tänder pluppar upp en efter en i mun på henne.
Nu har hon fått ytterligare 2 stycken kindtänder. Känns som ännu en är på väg.... men inte kommit fram ur tandköttet ännu.... Så nu har hon 11 tänder. Hur många till ska hon få? Är det totalt 20 mjölktänder????

Tänkte om rubbade sömnen beror på tänderna....eller det kan lika gärna vara allt hostande hon har. Hon hostar jättemycket när hon sover......stackarn!


En paus från lekandet..med "småkryp"-filmen.
Självklart ska man ha egen fåtölj.
Den får duga så länge tills vi hittar en i hennes size. :)

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

inte klokt så stor Emila har blivit!

.. Det var så längesen jag träffade er :(

2009-03-30 @ 19:11:41
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hihi, jag ska berätta om gårdagen.. Eller så överlåter jag det till min syster.. men det kommer! :P

2009-03-30 @ 19:12:53
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag tycker Bella ser äldre ut än många i hennes ålder så det är nog inte bara Emilia.. Hon är ganska lång plus att som du säger att hon har kunnat gå se hon var 10 månader=) Det gör nog mycket.. Men bebis stadiet tar fort slut när dom väl börjar gå.. Nu är hon ingen bebis längre utan en liten flicka...=) Vad söt emilia är=)

2009-03-30 @ 20:46:32
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahaha, va fan!!!! Värsta kungatronen o första parkett o allt! =) Låter inge vidare kul med alla tänder som är på g.

2009-03-30 @ 22:26:31
Postat av: ullisar

jag är säkert på att jag har kommenterat här inlägget! det har försvunnit sin kos?

2009-04-01 @ 13:24:20
URL: http://akirllu.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0