Kom ni ihåg Earth Hour kl.2030-2130??

Roger var på pokerkväll med grabbarna ikväll (efter att vi alla hade varit o ätit hos hans mamma som fyllde år).

Jag o Emilia åkte däremot hem, var hemma till kl.2000. Lagom till Robinson.... :)
Så vi tände massa ljus i köket o vardagsrummet, åt gröt, borstade tänderna, bytte blöja....vart klara precis lagom till 20.30.
Så då släckte vi ner överallt... o bara ljusen lös. Emilia sprang runt o busade lite....sen kom hon o mös hos mig i soffan framför Robinson.



Hon fick en lyx-kväll idag, o vara uppe sent... inte ofta det är bara hon o jag hemma. :) Var så mysigt!
Så kl.2130 gick jag o la henne i hennes säng... hon slockna som ett ljus....haha..

O jag körde en förlängd Earth Hour.... jag tände först en lampa igen kl.23.30. Så för mig blev det Earth Hours.... ;)




Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Men hur kunde du se Robinson när det var earth hour?!! Hmm.. fusk att ha teven igång! :P

2009-03-30 @ 19:10:59
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0