Tävlingen under middagen på kickoffen

Under middagen blev det nya grupper.
Vi fick dra ett kort ur en kortlek för att få reda på våra sittplatser.
Var runda bord, med 8 platser i vardera bord. På vårt bord blev vi bara 6 stycken, och där satt även lekledaren, så vi vart bara 5 som fick vara med i tävlingen.

Varje bord fick 4 skyltar där det stod A, B, C och D.
Fram på scen kom det upp 4 alternativ, där ett av dem skulle vara rätt. O så skulle varje bord/team hålla upp en av bokstäverna. Och så fick man 3poäng om man svarade rätt först, 2 poäng om man var det andra bordet som svarade rätt. 1 poäng om man svarade rätt, men inte var bland de 2 snabbaste.
Och 0 poäng om man svarade fel.

Vårt bord var helt vilda, vi SKULLE vinna! haha...
Och vi kom faktiskt till final, med 1 poängs ledning. Fast då var det snabbast lag som vann i finalen. Och då torskade vi....buhu...vi fick aldrig våra champagneflaskor...typiskt!
Men vi kom till final i alla fall... :D

Ska vänta in fotona från jobbet (glömde själv kameran hemma) så ska ni få se lite foton från kickoffen.

Kommentarer till mig
Postat av: Carro

Kul att du är inne och bloggar, så man vet vad du gör och att du lever eftersom du inte kan svara i telefonen någongång eller ringa tillbaka.

2009-01-18 @ 11:48:50
Postat av: Diana

Tack för din söta kommentar!! =)

Vad ska du hitta på idag? Jag ska ha en riktig slappedag och återhämta mig efter sjutimmarstentan! =P Hoppas allt är bra!

KRAM!

2009-01-18 @ 12:22:39
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: linda

Låter roligt!

Även om jag hade sett annnat pris i tävlingen....inte så mycket för alkohol so du kanske vet? :-)

2009-01-19 @ 22:00:25
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: linda

Nu menar jag inte att jag hade värsta afroröven....men jag hade större än de flesta i min ålder som såg ut som plankor!

Jag försökte hitta byxor som framhävde och lyffte upp. Andra försökte platta till sin. Stor är inter i negativ bedömning. Utan jag tycker stora är fina! :-D Jag vill ha mina skinkhalvor med lyft coh former igen! Nåja...får äl keva med min plattröv tills jag blir gammal och gaggid då. :-( KAn det tränads upp en större röv? Vill ha!!!!

2009-01-19 @ 22:30:44
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: linda

Vinterkräksjukan börjar ofta mycket hastigt med kräkningar, diarréer och magsmärtor. Sjukdomen är mest aktuell mellan november och april. Det är viktigt att du dricker mycket när du har vinterkräksjuka. Sjukdomen går över av sig själv. Kontakta din vårdcentral om du inte får i dig tillräckligt med vätska eller om du kissar mycket mindre.



Vinterkräksjukan är en mag-tarmsjukdom som orsakas av ett calicivirus. Denna magsjuka är extremt smittsam och kan via en enda person smitta ner en hel arbetsplats eller en förskola. Sjukdomen är mest aktuell mellan november och april, med en topp i januari-mars, därav namnet vinterkräksjukan.



Ja, går in till http://www.vardguiden.se/templates/Article.aspx?Articleid=3169 och läs mer.

2009-01-20 @ 00:03:14
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0