Lär sig i tid... ;)

Bra att barn är så hjälpsamma i hushållet....
Emilia ville självklart också torka bordet när jag kom med trasan....

O det är klart hon får göra det....

Hyperkoncentrerad...


Supernöjd


Jaha...nu bråkar blogg.se igen... går inte o lägga upp bilder för då stängs sidan ner....
O jag som tänkte lägga upp alla emilias presenter hon fått hittills...

Kommentarer till mig
Postat av: linda

kontakta de ansvarig kanske så att de kan lösa det, elelr göra en virusscan? :-)



NEj men för att svar på ditt inlägg...du var sminkad, elle rhur? Nåt var annorllunda iaf!

Var dt inte det, så var dbara utvillad! :-D haha



Och japp jag hade en effektiv dag. Men idag tog jag det dessto lugnare. Bara pluggat ohch dammsugat/gjort mat/diskat. Så fort JOnathan är färdig med att äta ska vi titta på film. Hyrde fyra filmer idag! ska göra en recensiion sen oxå. Får se omjag tycker narnia film 2 är lika dålig som du tyckte.: -)

2009-01-23 @ 19:50:03
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: Sofie

Bloggen verkar bråka en himla massa med dig.. trist :/



Du..har du sett att det är Bloppis den 7e 8e februari på Bubbleroom?!

Önskar att jag bodde närmre sthlm.. där kommer säkert va en massa fina kläder.. :)



puss

2009-01-24 @ 10:22:44
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Klart man ska hjälpa till ;-) Hoppas ni haft en bra helg!! KRAM

2009-01-25 @ 09:47:40
URL: http://www.muppsan.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0