Kalas på kalas på kalas....

Roger jobbade 29:e och 30:e december.
Så den 30:e december hade jag o Emilia en fullspäckad dag ihop.

Först med pendeln till Sollentuna, hem till Caroline & Olof med barnen Martin & Linnéa. Vi kom dit strax innan tolv, o drog hem igen ca halv tre. 
Blev bjudna på både lunch o fika. Tack så jättemycket! Supergott!
Var tvungen att gömma barnens julklapp under deras egna julgranar... Tomten hade visst glömt dom... ;)

Martin blev en rockstjärna.... "Swedens one and only - Slash".


O när man är rockstjärna, måste man självklart dra med sig ett rockband. Emilia var inte sen o hänga på som trummis....


Tillbaka till Väsby med pendeln.
För kl. 1500 var det 1-årskalas hos Neo.


Emilia ville inte ha på sig sin pary-hatt...


...så jag fick ta hennes.


Här blev det däremot inget ätande... de skulle bjudit på tårta o pastasallad, men det blev förseningar o vi kunde inte vänta längre.... för kl. 1730 var vi tvungna att gå.... Skulle på nästa kalas kl.1900 hemma hos mamma. Mamma fyllde 53. O jag var tvungen att hinna hem först plus o köpa en present. Mamma skulle inte ha någon bjudning först, därför jag inte hade köpt någon present just till denna dag. Tänkte ge senare... .men så fick jag reda på hemma hos Caroline & Olof att mamma skulle bjuda på tårta kl.19. Oops...stress-dagen!!! :D

Vi kom dit iaf kl.19. De andra hade redan börjat äta tårta..tydligen hade det varit kl.18. Fel information till oss...
Men det fanns kvar tårta o kakor till oss..phu....
Barnen lekte på golvet... o emilia vart lite utfryst av de andra barnen. Hon fick inte vara med o titta i bamse-tidningen.


Inte lätt o vara liten.... jag försökte säga till dem. Men inte alltid så lätt till envisa barn. :)
De förstår ju inte...


Men Emilia var glad ändå...


Vid 21 var vi hemma igen. O då var det bums i säng för Emilia...

Kommentarer till mig
Postat av: linda

Jag tyckte hon tog för sig gansak så bra efte ren studn jag! :-)

2009-01-03 @ 02:31:34
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0