Emilia på bättringvägen

Igår hade Emilia som mest (när vi tog tempen på henne) 40,2.

Hon har legat hela tiden nära 40-strecket...var som lägst 39,6.
Det är så synd om henne o jobbigt när hon är sjuk.
Hon skriker, gnäller o gråter om vartannat på nätterna. Vaknar hela tiden...o man vet inte vad man ska göra o vad som är fel.
Har hon ont nånstans?


Men idag när vi tog tempen på henne hade det gått ner ända till 38,2.....sååå skönt. Hoppas nu bara det inte blir högre under dagen.... utan fortsätter ner!



Nu ska jag hoppa in i duschen.... o massera huvudet o axlarna lite....har haft nästintill migrän nu i 2 dygn.....
Fast det är inte mig det är synd om - det är Emilia...!!


Kommentarer till mig
Postat av: linda

Det finns en award att hämta på minsida. :-) Om du il ha den!

2009-01-05 @ 08:29:13
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0