Emilia har blivit förkyld....

Igår kväll kändes hon varm, så vi tog tempen på henne. Hon hade då bara 38,2 grader.

Men idag hade hon 39,8 grader. Vi har gett henne 2 st Alvedon........ sist vi gav det innan hon skulle lägga sig vid 1930, då hade hon 39,6 grader....o precis innan vi gav stolpillret, o ca 2 timmar efter, var hon helt knottrig..o låg o skakade från o till.
Helt utslagen var hon stackarn... men vaknar hela, hela tiden.

När vi kom till 1-årskalaset den 30 december, sa Olivia att "Neo är lite förkyld, han är snorig o har feber".
Jaha.... kan ju inte bara ge presenten o vända fort i dörren.
Hade jag vetat att han varit förkyld hade vi aldrig gått dit!

O nu 2 dagar senare, blev självklart Emilia sjuk.....

Hatar när folk inte kan berätta att deras barn är sjuka, så man kan välja själv om man vill gå dit eller inte!!!

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Nääää, är lilla gumsan sjuk. Stackars emilila! Fattar inte heller hur folk tänker när dom bjuder hem folk, fast ungjäveln är sjuk. Dumma neo, eller vad han nu hette!!!!

Ge emilia en bamsekram från mig o massa pussar. Hoppas hon blir frisk snart.

2009-01-03 @ 13:41:45

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0