Emilias prinsess-tält

För 2 veckor sen kom jag hem från jobbet..o möttes av Emilia som tog min hand o ledde mig in i lägenheten... o upptäckte det här inne i vardagsrummet (Emilias lekhörna)..



Höll på o skratta ihjäl mig. Ett så stort tält på hennes lilla utrymme...

Anledningen till varför den inköptes var:
"Vi kände för o bygga en koja, o då åkte vi iväg o letade efter ett passande tält. O hitta den här."
hihi...
Har jag inte världens coolaste kille? O Emilia världens coolaste farsa.... ;)

Kommentarer till mig
Postat av: Anonym

Hahah.....jaha vart det sååå stort t o m . Jag såg framför mig samma torn som martinoch linnea har. Men den här var ju ENORM!

Jag hon har sanerligen en bra pappa!

Inte ila med en sån överraskning. hehe

Emilia måste ha varit överlyckig?

2009-02-12 @ 12:48:25
Postat av: Sofie

WOW! Hon har världens coolaste pappa, helt klart!

Jag vill krypa in där och leka med henne!!! :)

2009-02-12 @ 22:28:19
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0