Pulkaåkning


Ena dan, 19 dec, fick jag hålla mig inomhus när Emilia var ute o åkte pulka.
Jag hittade inte mina tutt-värmare, så jag våga mig inte ut pga risk för mjölkstockning. VAr ändå -15 grader ute den dan.
Jag höll mig inne i värmen med Wilma istället.


Bodyn fick hon av Sofie, kom ett kul paket med posten, där den låg i. :)
Har själva funderat på o köpa en sån till Wilma, plus en tröja till Emilia där det står "storasyster" på. :)

Den 20 december kunde äntligen jag följa med ut o åka pulka o gunga med Emilia.
Tutt-värmarna var återfunna.. :D


Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Jag ville också köpa en med "storasyster" men hittade ingen i affären.. Men har sett att de finns på nätet. Så gulligt :)

2009-12-30 @ 00:49:51
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0