Augusti 2009

Eftersom Emilia är förälskad i allt som har med motorer o göra... så måste man självklart åka o titta på flygplan.
Var coolt att de åkte precis över huvudet på en... o det bara dånade.. Emilia bara skrek "woooow". hihi




En helg i augusti hade mina 2 småsyrror o ena syrrans 2 barn, hyrt husbil på en camping... eller vad heter det...villavagn var det ja. :)
Skitcool! 2 sovrum, ett stort vardagsrum, toalett med bad o dusch, kök. Riktigt stort med utrymme... det trodde jag aldrig.
Vi fick sova där två nätter. Ena natten fick vi ett sovrum, och andra natten sov vi på golvet, på madrasser.
O kanonväder var det också. :)

Emilia o Mary (hennes kusin) gömmer sig i skåpet inne i villavagnen.


2 stycken divor.. :)

Emilias mormor o morfar (min mami o papi) hyrde den här stugan, som låg mittemot, i en natt. O alla små-kusinerna tyckte det var hur kul som helst o härja runt stugan. Storasyrran kom över dan med sina 2 knoddar.

Såhär kul kan man ha det med en stuga...haha... Roger springer runt med alla barnen som bara skriker rakt ut av lycka (utom Jonathan som inte hängde på i den här rundan) o sen springer alla barnen runt, runt, själva huuuur länge som helst. :D

Måste bara visa en supergullig bild av Emilia. Hon går med sin morfar o vattnar alla blommor utanför deras hus... O självklart fick hon en egen liten vattenkanna. :)
Kolla in handen..tihi

Kommentarer till mig
Postat av: linda

En riktig toppen semester med er alla.

Men vadå, Jonathan inte hängde med? Han hängde med utmärkte tycker jag. Haha...bara halvväg efter. Haha



Men en riktig toppen med deras tävling, hannas dränkningsförsök, emilias diva fasoner på den där flytsaken och vägran att dela med sig. Du glömde ditt nedgrävande hörru? :-D

2009-12-22 @ 13:53:06
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: ullisar

aha! här kommer det fina vädret till er också!

2009-12-28 @ 03:04:16
URL: http://ullrika.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0