Ska till frisören nästa vecka....

....o jag har hittat min frisyr. :)
Har ju haft den frisyren förr.... men inte den färgen däremot ihop med frisyren....
Så jag ska skriva ut bilden så frisören vet precis hur jag vill ha mitt hår. :)

Gå in här du också o prova. Skitkul o prova massa olika frisyrer, olika hårfärger..massa olika make-up-stilar....
En kanonsida helt enkelt. Det e min nya favorit just nu...haha

FÖRE



EFTER
(inkl lösögonfransar)


Tror ni frisören lyckas???
Snacka om att jag såg tillfixad ut på bilden...men det är för att jag provade lägga till lösögonfransar, en annan ögonskugga o extra rouge... haha...

Det trista med min klippning nu är att min frisör Clipz inne i stan har bytt ägare, o det är helt andra frisörer.... så hur ska jag hitta en som jag är lika nöjd med igen??
Någon som vet en superbra frisör i Sthlms-området...o som inte är "linda Rosing-Bobby-dyr-frisör"...

Kommentarer till mig
Postat av: Tess

så du ska bli brunett- kommer nog bli ursnyggt!

2009-04-05 @ 13:42:21
URL: http://leonitanova.blogspot.com
Postat av: Sofie

Du ska testa att ha page!!!!!



.. men det är bara min åsikt.. gör som du vill ;)

2009-04-05 @ 14:56:31
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Rachel

Hihi, det måste jag prova...



Ja hon fyller 1år den 29:e april..hur gammal är din sötnos?

2009-04-05 @ 20:29:05
URL: http://iamrachel.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0