Emilias vårjacka vi köpte i Dublin



HÄnde en liten rolig grej igår när jag skulle natta Emilia.
Vi kör så att hon ligger i sin säng, o så ligger nån av Roger o mig i våran säng under tiden.
O igår när jag hade pussat Emilia gonatt...så börja hon vinka. Precis som att "okej, du kan gå ut nu...för nu ska jag sova".

Vände mig o gick mot dörren..o vänder mig om...o då har hon lagt sig ner i sängen med rumpan upp i vädret. hihi...
Fast jag....skitdumt, jag vet....men jag la mig ändå ner i sängen, fast på Rogers sida, som ligger längst bort från Emilias säng..... varför gjorde jag det??
Varför gick jag inte bara ut för?????

Hon hade ju somnat själv!!

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Hon såg väldigt brun ut på den där bilden. Hon har ändrats så mkt i ansiktet tycker jag. Det tänker man inte på när man ser henne irl. :-) Supersöta shorts o jackan passade hon oxå väldigt bra i. En liten påskkyckling. ;-) Tihi, skoja bara.

2009-04-04 @ 14:49:01
Postat av: Rachel

Du gjorde nog det av gammal vana kanske =)

2009-04-05 @ 09:50:17
URL: http://iamrachel.blogg.se/
Postat av: ullisar

hihi! klart man vill ha gos! fast... vi som aldrig har nattat i våran säng eller ens i samma rum har inte fått känna på det där myset...



hon somnade väl själv kan man säga. bara att du var där :)

2009-04-05 @ 23:41:40
URL: http://akirllu.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0