What the f*** is father doing?

Blev engelskan rätt nu??? haha...man blir ju helt ringrostig av o gå hemma o aldrig, aldrig prata engelska...(till skillnad mot vad man gör dagligen på jobbet).

Emilia ser helt fascinerad ut av sin pappa.... vad gör han egentligen??



Kolla in rock-bruden... :)



Pst... hon åt halva sin portion med nudlar o grönsaker... :)

Kommentarer till mig
Postat av: Rebecka

haha vad söt hon är.

Ja jag tror de är sånna där mjuka skedar. Moa fic testa en här om dagen och det funkade mkt bättre.



Förresten så har Moa börjat matvägra nu, håller igen munnen så man inte får in skeden. Undra varför :/

2008-09-05 @ 11:36:00
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Hanna

Roger muppar sig väl som vanligt. Hahahahaha. Vad skulle han annars göra. :-)

Nej, fy emilia inte ska du bli nån rockbrud inte.

Klart hon åt så mkt när jag var där. Ville säkert visa att hon kan (bara hon vill). :-)

2008-09-05 @ 20:38:32

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0