Var förbi jobbet igår....

..jag o Emilia.
Åt lunch och fikade... så jag var där från ca 12.30-1600.
Är många o prata med... o det var så många nya på jobbet. Våra lokaler som vi flyttade till i mars förra året, börjar bli för trånga.... Bravo!!!
Så skulle det bli flytt igen... då håller jag tummarna för Kista.. ;)

Fick assistera lite på jobbet också... o jag saknar verkligen o jobba!!!
Pratade med chefen o sa att jag ev vill jobba 2 dagar i veckan. Roger ska prata med sitt jobb också. Eftersom det var lugnt på mitt jobb. Var bara positivt om jag kunde komma tillbaka tidigare o jobba så, eftersom vi ska byta system. För att sen börja jobba heltid från 1 april.

Eftersom vi ska byta ekonomi-system, från SPCS till Agresso, så har vi 3 dagars utbildning nu i oktober. 27:e, 30:e och 31:a, heldagar. Så då måste jag vara där. Om jag kan förstås, men det vill jag ju så gärna, så jag ser det som ett absolut MÅSTE!!! :)

Ska kolla om någon är villig o passa Emilia någon av dagarna, annars ska Roger ansöka om ledighet (pappadagar) under alla 3 dagarna.

Kommentarer till mig
Postat av: Amanda

tack :D

2008-09-30 @ 16:47:00
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0