Oops... klockan blev halv 2.

Kom hem sent idag, efter min ben-träning på SATS.
Körde även igår armar o mage. Så skönt o vara frisk o kunna träna igen. :)

Efter protein-drink, kvällsmål med mackor o fil, en lång dusch med rakning (sånt MÅSTE jag bara hinna me, haha) o svarat på alla kommentarer i min blogg... så råkade klockan bli 01.37.
Var många kommentarer... o så gick jag in o läste lite andra bloggar också.... :)

Hinner därför inte lägga in något inlägg just nu om dagen.
Skriver imorgon....fredag.

Kanske dags o gå o lägga mig. Emilia kommer vakna om 5,5 timme... jag kommer vara zzzznark imorgon.... :)

Så natti natti alla nattugglor!

Kommentarer till mig
Postat av: Filuran

Kul att du tittade in hos mig!!! Det var jag som började blogga, så Sofi har härmat mig! :D Men jag vet inte om det skulle vara så kul att veta vad som rör sig i mammans huvud, igentligen... Men jag tycker det är kul att läsa vad Sofi och Elis hittat på och alla bilerna!! Kram och ha det gott!

2008-09-05 @ 06:18:53
URL: http://filuran.wordpress.com
Postat av: sophie

men oooj vad krångligt de lät med klippen. Om man lägger upp dom på youtube, betyder de oxå alltså att man kan hitta klippen där? hmm.. måste nog ta en lektion i de där ;) Ja, mössa nr 2 är uuursöt! =) Du, vilja brukar oxå köra med lite tunga ibland, haha, men de händer att hon får till en sån där riktig söt puss :)

2008-09-05 @ 09:11:13
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: ME&MY

ja det var nå hemskt vad våra män pikar oss..

Jag ska tillägga att venus inte bet på mig, den var dålig tkr jag..

2008-09-05 @ 09:43:25
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0