Måndag

Yrvaken Emilia....



Tyvärr hoppar jag över o lägga in en bild på en yrvaken Carola... kommer nån gång, men lovar inte... ;)
E ju inte riktigt lika söt.... hehe

Emilia fick lite lunch. Blev ca 2dl havregröt plus ca 4msk dessert.
Sen gick vi iväg till centrum, för o gå till öppna förskolan.
O åkpåsen o vantar har åkt fram.. nu när det e så fruktansvärt kallt....11 grader....brrrrrr....vart tog sensommaren vägen???

Kan man se mer uttråkad ut...haha...


När vi nästan kommit fram, så somnar Emilia.... så jag strosade runt i affärer så länge, tills hon vaknade.
Kolla in hennes pose med händerna.... yo, I´m baby Cool....


Emilia var på egen upptäcksfärd inne på öppna förskolan. Kröp iväg all världens... sen när hon upptäckte hur långt hon kommit, så....
"mamamamama..." O blev jätteledsen.
Så ropade jag på henne, o då kom hon krypandes. Sen när hon såg att allt var lugnt, jag satt kvar på samma ställe, så stanna hon upp hos 2 jämngamla bebisar, o börja leka med samma leksak som de... man måste ju samsas om samma, går inte o ha olika leksaker.
Hon var lite halvkinkig, så vid halv fyra gick vi till köket.
O där åt hon en hel banan. Good-y-goody...

Middan hemma var inte lika poppis för Emilia. Hon fick spaghetti o köttfärssås, vanligtvis barns favorit... men tydligen Emilias stora fasa!!! Inte många tuggor.... ammade henne vid sju-tiden.
Sen på kvällen drog Hanna, jag o Emilia iväg till Stinsen (lånat mammas o pappas bil eftersom Roger har vår bil till träningen) för o titta på skor, o sen efter det blev det sen träning mellan halv tio och halv elva... rygg o axlar för mig.. o armar o mage för Hanna.

Kommentarer till mig
Postat av: tess

Åå den tiger tröjan har Tim också.

Nu finns de bilder på honom på min blogg. =)

Hoppas ni har en bra dag i dag. kram

2008-09-16 @ 17:02:53
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Sofie

En yrvaken Carola är säkert minst lika söt som yrvaken Emilia ;)

2008-09-16 @ 20:26:33
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0