Jubel!!! Jag har blivit nominerad!!!!



Med denna nominering:

Jag nominerar alla de bloggar som finns länkade på min sida.
Det är för er jag bloggar, bloggen är min ventil men utan er skulle
det vara så mycket tråkigare. Många av er har egna barn
och igenkännandefaktorn är för mig hög och tillfredställande!
Ni kommer med uppmuntran, tips, funderingar, gliringar,
feedback och massa med humor! Tack för det!


O så måste jag självklart ha ett litet tacktal.. :D

"Jag vill börja med o tacka Johanna, tack så mycket för nomineringen.
Detta värmer verkligen mitt hjärta och mitt självförtroende i denna tuffa o hårda blogg-värld.
Jag vill även tacka Emilia som är min inspirationskälla och får mig att vilja dela med mig av mina kräk-bajs-och nerkladdade möbler o kläder-dagar, men som även fylls av kärlek, lycka o massa skratt.
O så vill jag tacka Sofie. För utan dig hade jag aldrig börjat med min blogg. Det var du som tjatade o gnatade o pratade om att nu måste jag skaffa blogg. Vi var för dåliga o höra av oss till varann.. ;)
O det är även du som har gjort min fin-fina-superfina blogg-design...
Tack så mycket till alla som följer min blogg, och läser den. Och framförallt till er som lämnar spår av kommenterarer efter er.
Vad skulle jag göra utan alla er.
O tack till min kära o älskade familj, som alltid finns i mitt hjärta.
Tack alla!"

hihi....



Jag själv vill nominera dessa bloggar:

Sofie
Vem älskar inte o följa sina vänners liv??
Är alltid lika nyfiken om vad du har gjort under dagen/kvällen/natten. ;)
Blir alltid lika glad var gång jag läser din blogg. Den första blogg jag går in o läser varje dag, det är din. O så kul att läsa om planeringen av ditt bröllop, som närmar sig med stormsteg. O dit vi är bjudna o självklart kommer gå på. :)
Puss på dig vännen.

Johanna
Jag nominerar dig för att jag alltid får mig ett gott skratt varje dag jag läser din blogg. Du lockar verkligen till skratt. 
En oerhört humorfylld och glad mamma som ger mig massa inspiration.Går inte en dag utan att jag går in och ser om din blogg är uppdaterad.
Det går inte heller en dag utan att jag får mig ett gott skratt.

Tess
En intressant blogg som är svår att låta bli o läsa. Innehåller både glädje, sorg, skratt o tårar.
Du är nominerad trots att du är elak o frestar mig med massa gott-i-gotti hela tiden. ;) Fast förutom det så är du en godhjärtat tjej med båda fötterna på jorden, som delar med dig av ditt liv, dina erfarenheter och hur livet ser ut för en småbarnsmamma. O så oerhört fina bilder på en ursöt liten kille.

Rebecka
Min inspirationskälla. Får massa tips och idéer tack vare dig. Är kul o läsa om någon som går igenom samma som jag gått igenom eller går igenom. Kul även att jag får hjälpa till med tips. En blogg som uppdateras flera gånger dagligen o är superkul o läsa med massa intressant läsning och roliga bilder.

Sophie
Humor, humor, humor.... här finns så mycket o läsa. Korta inlägg, men som ändå trots detta innehåller så mycket information och humor. Behövs inte så mycket mer. Är svårt att inte dra på smilbanden när man läser dina inlägg. Och här uppdateras det flitigt.... me like!!!!


Finns så många roliga o läsvärda bloggar, men det är dessa, nämnda ovan, som är de jag följer och läser dagligen.


Kommentarer till mig
Postat av: sophie

ååååh vad roligt!! =D vad gullig du är! Då är det min tur att nominera då ;)

2008-09-11 @ 15:48:09
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: ME&MY

Carola gumman, tusen tack för de fina orden.

*rörd!

2008-09-11 @ 15:49:23
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: ME&MY

sv; en hönspappa och eh hitlermamma bodde i ett hus..hur gick sagan nu igen?



Jag var 20 år då jag väntade Junie.



Jag kommer att kamma hem 1:a pris på wet t-shirt tävlingen =)

2008-09-11 @ 15:52:33
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Naaw :) Tack så mycket, va gulligt :)



stor kram

2008-09-11 @ 19:58:39
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Tess

tack så jättemycket, vad glad jag blir! tackar och bugar för de fina orden, älskar din blogg oxå!! kramar

2008-09-11 @ 21:58:55
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: sophie

uuups.. prippsen oxå ja.. ;) Ja, men vad glad JAG blev då när jag fick se din nominering. Gulliigt! :) Nu blir det sängen - godnatt!

2008-09-11 @ 22:21:10
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: Nina.

svar: dom är nog väldigt akrobatiska. ;) dom står bakom skynket & formar sina kroppar till olika saker. så himla coolt! :)

2008-09-11 @ 23:48:32
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Åh vad kul att jag är nominerad. tack :)



ja himla hemskt den där 5-min metoden då de ska skrika sig till sömns.. förstår inte föräldrar som testar den och klarar av att genomföra den.. måste ju kännas hemskt.



haha. Moa brukar också ligga och smågnälla.. sen när vi går in och kollar till henne blir hon jätte glad och "springer" i sängen och skrattar ;D



Jaa kändes så kul att shoppa till sig själv, inte ofta man gör det. Det behövdes verkligen!





tack :) Nu är jag lite friskare och Moa är nästan helt frisk, bara lite snuvig.

2008-09-12 @ 09:40:39
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: tess

Tack så mycket. =)

Oj åtta månader stora tjejen ju. =)

Hoppas ni har en toppen bra dag i dag. =)

2008-09-12 @ 13:11:25
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: sophie

happy friday :)

2008-09-12 @ 19:05:02
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0