ja.. så var det detta med nattläggningen

haha.... hon vägrar verkligen o somna. I 1 timme igår kväll försökte vi få  henne o lägga sig ner, men 5 sekunder senare så kravla hon upp sig på knäna..

Vi försökte gå ut, o låta henne stå där o prata för sig själv.
Men till slut gick vi in, o möttes av detta (!!?? står redan vid 7 mån!!??).... haha... som sagt.... går inte o låta bli o börja skratta när man kommer in till henne...
..o då blir ju hon självklart överlycklig... o blir helt till sig..o blir ännu svårare att få  henne o somna. :D



EFter 2 timmars kämpande (kl.21.30) tar vi upp henne o lägger henne på golvet, så hon får leka av sig lite.
Men då blir hon ledsen o kryper först under bordet.... o sen helt plötsligt gör hon tecknet för att "lyft upp mig".
Ser ut som superman när hon gör så...



O så hjälper man henne att komma upp.... kolla hur gulliga tjocka lår hon har... älskar dem!!!
 



Sen går hon o jag o lägger oss i soffan istället.
Smaskens med tår tydligen.....haha...



Sen lägger jag mig med Emilia, skeden, i soffan, o tittar på "the perfect man".... 10 min senare sover hon...klockan 22!!!

Vem tror ni stupar i säng på kvällarna, så fort huvudet läggs på kudden??? ;)

(Hon borde vara trött vid 19-1930-tiden, hon gnuggar alltid ögonen då, o gäspar stooooort. Har då varit vaken sen eftermiddagstuppluren, som sker vid  ca kl.15-16.
Igår gick vi till o med en kvällspromenad för o titta på ett hus som är till salu, o hon somnade till i vagnen, men när vi kom hem o skulle lyfta över henne i sängen vakna hon o då hände allt som ni ser i bild ovan. Totalt klarvaken men ändå trött.)

Kommentarer till mig
Postat av: ME&MY

Vad lustigt, Emilia och Millie har samma rutiner OCH igår hade vi samma problem. Hon som annars slocknar senast 19:30 var upp till 22:30...

Hm, var det typ fullmåne eller??

2008-09-03 @ 16:31:33
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0