Hungrig som bara den....

Igår kväll, efter matstrejken, åt hon en hel portion gröt. Yes, yes, yes....
Antagligen saknade hon Roger...sin pappa.... för det var han som gav henne gröten igår kväll (brukar vara han som matar henne när han kommer hem från jobb).

Dagens mål:

0800 Amma
ca 1100 Nallade amningen (läs tidigare inlägg om tjuven)
(Ni ser... ännu en bra anledning till att barn ska sova i sina egna sängar...hihi.)

Kl. 13 åt hon en halv burk barnmat.... sen kl.15 åt hon en halv burk barnmat, 4 msk djungeldessert och 1 hel banan!!
Snacka om matvrak... OCH skillnad mot igår....



Hon är så mysig o mata.... sitter o "mmmmmm":ar när hon tuggar i sig banan o gröt (det älskar hon) o djungeldessert.
O så gapar hon bara efter mer......

Med barnmaten är det däremot mer kämpande....

Snart är det dags för kvällsmål...gröt!

Kommentarer till mig
Postat av: Petra

Haha, jag läste om hennes tjuv-amning också =) Smart tjej det där!

2008-09-18 @ 21:23:43
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: rebecka

OJ vad bra hon äter! En hel banan :) Önskar jag kunde få i Moa banan men hon tycker det är såå äckligt. Hon säger Bläääh och spyr nästan. Haha..



Hur gick natten? Nyfiken :)

2008-09-19 @ 09:24:19
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: rebecka

Äter hon fortfarande bra?

Moa äter sämre nu, misstänker att det beror på att hon har en tand på G... åt Emilia sämre när hon fick sin första tand? Moa sover även mkt sämre.. och är gnälligare.

2008-09-22 @ 14:10:51
URL: http://www.minmoa.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0