Föds man som tjuv???

....för o sen växa ifrån det.... (nja, eller vissa stannar väl kvar där).

Skulle lägga Emilia vid ca 930, för förmiddags-tuppluren.
Men fast hon var supertrött, så vägra hon o sova.

Hon var tvungen att leka med giraffen.....


.... o sträcka sig efter nallemobilen...


... o prata o skratta lite...


... o fast mina försök o lägga henne ner...så vill hon kasta sig upp från rygg till mage hela tiden (för o slutligen ställa sig upp)..


Efter 1,5 timmes kämpande, så tog min ork slut, så jag flyttade henne till vår säng.
La mig bredvid henne i sängen o hon somna på 2 röda.

Ca 30-40 minuter senare vaknar jag upp (lyckades ju även somna själv på 3 röda)....o då ligger hon o äter...
Hon har grävt fram mitt bröst o ligger o ammar sig själv... (kan tillägga att jag låg i byxor o BH, så inget svårgrävt)
Vet inte hur länge hon legat så.. om hon precis fick tag i den eller om hon legat så i en halvtimme..
Hon tyckte väl att jag aldrig vakna o gav henne lunch... ;)

Vilken liten tjuv!!!!!
Lite lagom fräck....


Fast jag fick i alla fall i henne 1/2 burk med barnmat vid kl.13.



Ska ge henne lite banan o barnmat sen vid 15 (sovdags efter det), o sen får hon gröt vid 18...
Håll tummarna för att hon fortsätter äta bra. :)

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Hahaha, som jag skrattade när jag läste detta :P Satt och läste bloggar i mobilen innan..

Så underbart att hon kan fixa det där med ammandet själv .. hahaha

2008-09-18 @ 19:24:57
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0