Flyttar sig från soffan till bordet...

Igår eftermiddag hände något annat häftigt...
Här händer saker hela tiden.. inte konstigt att hon är helt till sig o inte kan sova, och bara vill fortsätta öva på sina nya kunskaper hela tiden... :D

Igår när vi satt i soffan o tittade på TV. (jaaaa, jag vet, jag har börjat låta henne se smått på TV, ca en kvart om dan.. men hon e ju så fascinerad av TV:n.)



.. i alla fall, så ville hon komma närmare TV:n o hoppade ner på golvet (med min hjälp).
O där stod hon ett tag o tittade vidare....på Tweenies (hon älskar sångdelarna).



Har försökt mig på o lägga upp på youtube, en video, när hon förflyttar sig från soffan till vardagsrummet.
O jag lyckades! :)

Varsågoda!


Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Tihi, vad duktig hon är lilla gumsan! :-) En stark tjej!



Pussar o kramar till världens gulligaste bebis

2008-09-03 @ 16:09:07

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0