Finland

Finlands-båten "Silja Galaxy" i torsdags kväll... .

På båten handlar man alltid massor....


Jag pumpar ur brösten.... oooh...exciting... men självklart är det någon som vill fota det....men som tur är hänger tröjan ivägen. ;)


Fotade allihop i hytten, o jag råkade komma med i spegeln... (har klippt ut bara mig, lät de andra slippa publiceras i min blogg).


Från hyttens TV kan man spionera på de som dansar på dansgolvet i dansbaren och discoteket.


Discot såg ut som en bunker.... trots att den var högst upp på däck 10.


Magnus Carlsson uppträdde på båten också... i danspalatset...


Sedan signerade han sina skivor....

 
....oops... jag blev haffad!!!!!!
:O


Det var sista bilden jag tog.... tror jag blev så chockad när han haffade mig.....ingen bra o vara mammarazzi ibland....haha...

Uppdatering:
Båten var ingen höjdare. Kändes rätt så rackig!!!
Det enda lyxiga o fina var den vita piano-baren. :)


Kommentarer till mig
Postat av: ME&MY

Åå har du åkt med nya båten, berätta mer, hur var den?? fin, god mat?? bad? tell me! å fanns det utomjordningar ombord som på reklamen??

2008-09-30 @ 16:15:13
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahhaha, vet du vad jag kom o tänka på när jag såg tevebilden? Gröna städgubbarna som moppade o dammsög danspalatset. Fy fan vad kul det va!! Fast det var nog bara du o jag som tyckte det. Hihi.

Finfina bilder på magnus måste jag säga. :-) Han är helt underbar som vanligt. Tihi.

Tyckte du båten var rackig? Jag gillar den iaf, tycker inte alls den är rackig.

2008-10-01 @ 00:41:48

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0