Fin-besök igår.... o bild på Hanna ;)

Igår var mammsen o Hanna här o hälsa på.
Var superkul.  Vi satt o prata om ditten o datten, fikade med bullar o brownies...gottgott.. :)
O tiden bara rusa iväg.
O mamma blev min supernanny.... hon kom med tips på hur jag ska få Emilia o somna i sin säng trots att hon ställer sig upp stup i kvarten (förlåt... stup i sekunden rättare sagt)....
Hon tyckte jag sprang in lite väl ofta till Emilia, när det bara var gnäll från henne..o inte gråt..
Så jag lät henne gnälla där ett tag innan jag gick in, o till slut somnade hon...helt SJÄLV!!
Tack för tipset snälla söta rara goa o älskade mami!!! *puss*

Hanna stannade kvar (o åt middag o vi tittade på idol), eftersom vi skulle iväg o träna ben sen på kvällen.

Sorry, Hanna, men måste lägga ut en bild på dig.....


Du har ju så otroligt fina, naturliga naglar... kan du inte dela med dig...jag är less på mina sönderbitna naglar.....bläääää för mina!!!

Kommentarer till mig
Postat av: sophie

wööw, nu har jag lärt mig =D

2008-09-05 @ 10:22:09
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: Hanna

Puh vad rädd jag blev att du lagt ut nån av dom andra bilderna. :-) Man vet ju aldrig med dig. ;-)

Så du kallar det för finbesök när jag o mami kom över. Det var inte illa. Tihi.

Tusen tack för fikat o middagen än en gång. Supergott!!!

Kram kram

2008-09-05 @ 20:33:46
Postat av: Sofie

Sluta bit!!! .. så löser det sig med naglarna.. ;)

2008-09-05 @ 22:17:01
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0