Emilias första utmaning :)

Har blivit utmanad av Isabelle (????)....borde det vara då, eller? hihi
Döttrarna utmanar varann... ;)

Emilias
Favorit mat är :
  Fruktgröt eller havregröt OCH banan.

Gillar att : Titta på "The tweenies" när de sjunger.... sprutlackera mig med mat. Läsa böcker.

Rolig sak : Hon morrar när hon är missnöjd me något..eller när någon blir för närgången... vår lilla vakthund.

Försöker lära sig just nu: Att gå. Ibland glömmer hon bort att hålla i sig när hon ska börja gå o då rasar hon rätt ner i backen.... Men hon går längs bordet o med gåstolen... o matstolen, o babygýmet, o pallen..... ja, det som går o skjuta framför sig... ;)

Gillar inte : När vi pussar o kramas med henne... då blir hon sur o försöker putta bort oss. Inget gos för denna bebis inte....!!! O hon hatar o kläs på.... o framförallt så hatar hon - mest av allt - att borsta tänderna. Hon är helt hysterisk, skriker, o vrider sig som en orm, o fäktar med armar o ben.....

Älskar : Att gunga, ammas o bus (från både hennes o vårt håll).

Smeknamn : Bäbbis, fisen, skrutt-Fia, fis-bäbis

Vikt : 9340gram

Längd : 72 cm

Född : 21 januari 2008, på Danderyds Sjukhus, kl.17.02.

Jag utmanar: De som vill. :)

Kommentarer till mig
Postat av: Julia

söt unge:)

2008-09-30 @ 17:19:33
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0