2 kvällar utan Emilia

Andra kvällen var kvällen på Galaxy...då jag fick dricka lite rödvin o drinkar!!!! Mumsis!!!!

Första kvällen... som jag var ledig från mamma-rollen var helgen innan.
ÄNTLIGEN....kom jag iväg på mitt "sex and the city". :D



Trodde aldrig jag skulle komma iväg o få se den på bio.... men det fick jag!!!
Fast jag vart besviken på filmen. Jag ville ha det lyckliga manhattan-tjejerna... men det var så mycket depressioner i filmen!

Fast den var inte dålig för det.. Älskar fortfarande dessa tjejer!
Samantha är min favorit - älskar hennes kommentarer!!!

O favoritscenen i denna film var Mirandas "lilla" urskog i Mexico!!! haha.. någon som vet vilken jag menar.....

Efter filmen gick vi bruttor till Radisson SAS-hotellets skybar.. spanade på utsikten över centralen och sergels torg..o drack en vodka-lime. Första drinken på 1,5 år.... Det ni!!!



O Emilia hade varit superduktig! Hon klara sig utan tutte...
O Roger var också duktig!!! Duktig pappa!!! ;)


Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0