Vart tog tröttheten vägen?

Händelse från igår:

Eftersom Emilia visar tydliga tecken på trötthet, gnuggar sig i ögonen, ser supertrött ut, gäspar.....
Så försöker jag lägga henne i sin säng så hon ska sova....

Men ...... mysterium!!!
Vart tog tröttheten vägen??



Min lilla groda!

Kommentarer till mig
Postat av: Johanna

Gullunge!

-inte tänker jag sova heller, trodde ni det?

hopp hopp hopp....

2008-10-30 @ 10:31:43
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Carro

Små grodorna är lustiga att se :) En gullig groda ni har...Fattar inte att du kan hålla dig för skratt när hon håller på :)



Många pussar o kramar till gullungen Emilia från moster

2008-10-30 @ 20:18:35

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0