Var hittar man en sån här klänning??

Snart funderar jag på o sy upp en sån här... be någon som verkligen kan.....
Någon som vet någon???



Det är den absolut vackraste klänningen som finns... o som alltid kommer finnas!
Har velat ha den här klänningen sen första gången jag såg den...för några år sen!!
Är så kär i den här klänningen!
Jag älskar den!!!
Evig kärlek o kärlek vid första ögonkastet!!

Jag behöver inte vinna storvinsten på lotto... räcker att jag hittar den här klänningen!!!


Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Fin :)

Fanns nått liknande på vero moda innan.. fast inte den färgen.

2008-10-15 @ 11:17:21
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mmmm, den där klänningen vill jag oxå ha. Såååå jävla snygg!!!!!! Du har bra smak du. ;-) Tihi

2008-10-15 @ 12:44:54
Postat av: debela

den e jättefin.. verkligen.. kolla in Tradera.. har för mig att det fanns en liknande ute faktiskt.. kram kram

2008-10-16 @ 22:57:14
URL: http://debela.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0