Stressig morgon

Egentligen skulle vi haft babysimmet en timme senare istället.
Varför valde vi inte den tiden?
Jo, för att med Emilias tidigare vanor, när vi bokade kursen, så passade 11.30 in med hennes rutiner.
Men nu vaknar hon, från sin förmiddags-tupplur, ca 10.45 och då har hon en kvart på sig att få i sig lunch o kläs på. :(

Så vi fick lite stressigt igår.... Men försökte göra det så smidigt som möjligt så inte Emilia skulle märka av stressen.

Gick jättebra på simmet igår.
Igår fick de lära sig simma i badring, o lära sig hålla balansen i ringen. Var inte det lättaste, Emilia ville titta ner i vattnet hela tiden, så hon tippade framåt. Men till slut så lärde hon sig hålla balansen!

Emilia fick göra 3 dyk, simma runt i ring med olika simstilar.
Hon är en riktig Lars Frölander, fast bättre - hon simmar bröstsim, ryggsim, delfin-sim o slalom-sim... Gör om det Lars!
Att vara med i isdans gills inte....



Jag hade även världens huvudvärk igår på morgonen o kände mig helt vinglig.
Hade druckit 2 glas vin och en drink på fredagkvällen. Tydligen räckte det för att jag skulle vara bakis på lördag-morgonen.
:D
Jobbiiiiiiiiiigt!!!



Alla barnen simmar som en mask,
o säger adjö, vi ses på nästa plask! :)




Kommentarer till mig
Postat av: Tess

så mysigt med babysim!

vi gick med noah förut, saknar det.

2008-10-05 @ 21:39:50
URL: http://leonitanova.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0