Röstningen är avgjord

Nu har jag fått massa åsikter och röster om vilken klänning jag ska bära på bröllopet nu på lördag.

På 5:e plats (självklart, det är inte rätt färg på bröllop) med 0% av rösterna. :)

1300 kr på French Connection

4:e plats med 5% av rösterna.

1300 kr på French Connection

Plats 2 & 3 med 19% vardera av rösterna. (Blev 2 klänningar på delad 2:a/3:e plats.)
    
1300 kr på French Connection / 549 kr på Zara

Vinnaren - the leader - första plats går till....."teletubbies"-klänningen (som Hanna uttryckte det) med hela 57% av rösterna:

549 kr på Sisters

MEN..... Surprise, surprise.
TAck så jättemycket alla som röstade... Var jättekul o höra vad allt tyckte...
MEN...mitt val går ändå till klänning 1....med volangerna.
Klänning 2 känns alldeles för proper för mig, har jag insett. 
Och så gillar jag inte de utstickande fickorna på sidorna. 
O jag kommer inte få lika mycket användning av den klänningen i framtiden.
Frans-klänningen ska jag sy upp en egendesignad istället.

Så sorry, ni som röstade på klänning nr 2.... jag håller med er 19%-are.... klänning nummer 1 blir det på lördag med tillhörande skor. :D


Kommentarer till mig
Postat av: Petra

Bra val! =)



Har aldrig testat riktig Tiramisu, bara glassen, men nu måste jag ju prova. Vart köper jag den bästa? (För jag behöver väl inte baka nåt själv?!)

2008-10-17 @ 06:42:49
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ah, så du valde den klänningen som jag röstade på. Den kändes roligare och lite häftigare än de andra. =0P



Jo 2 bra filmer. =0)

2008-10-17 @ 11:46:13
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det blir skit fint gumman!!

Ha det toppen skoj nu!!!

2008-10-17 @ 13:57:32
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: sophie

men ettan var oxå snygg =D hoppas ni får kul på bröllopet! Och alltså den där reklamfilmen, jag tycker det inte riktigt framgår att de e ett skämt.. värsta konstig ju... ha en bra helg =)

2008-10-17 @ 16:32:24
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0