Puss på MIG...


Kommentarer till mig
Postat av: Rebecka

Haha vad sött!!



Svar på ditt:

Vi testade med gröt ett tag men moa fick som MAx i sig gröt gjort på 4 msk pulver, haha. det är ju inget alls...

Nu försöker vi med välling.. hoppas hon lär sig ta det!! Går ju lite bättre om man gör roliga ljud och leker med henne samtidigt, haha.



Vi försöker få henne att äta MAX 1 gånger per NATT. Jobbigt! Hon har börjat vakna typ 2-3 gånger ibland och vill inte somna om, ibland kan hon vara vaaken i 2 timmar och gnälla och sen då man fått henne lugn är de endå morgon och dags för amning :/



Lägger ni ner henne i sängen om kvällarna och så somnar hon själv?

Jag brukar amma Moa sen rapar ja henne och lägger henne i sängen, så hon e vaken när hon läggs ner. Hon brukar somna direkt, oftast..

Om jag inte skulle amma henne, utan bara ge välling skulle hon nog aldrig somna tror jag. Haha'

bröstet är hennes bästa vän..

2008-10-01 @ 14:23:47
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Hanna

Nääää, vad gulligt!! Lite egenkär minsann.......

2008-10-01 @ 18:48:08
Postat av: malin

men gud vad söt hon är=) Helt kär i sig själv..hehe

2008-10-03 @ 12:22:16
URL: http://svmalin.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0