Olycka....igen!!!

Idag somnade både jag och Emilia i vår säng kl.9.
O vi sov till 10.... jag vaknade av ett gallskrik från Emilia... hon låg nere på golvet, på rygg!!!
Jag flög dit på nolltid, helt livrädd.... börja titta i mun om hon slagit sig där, kollade efter märken över huvudet... men hittade ingenting.
Efter liten stund tröst, så vart hon glad igen. :)



Varför ska alla de här olyckorna hända när det bara är hon o jag?? När jag har ansvaret över henne??
Kände mig så usel först...att nu hände det igen. Hände ju ett fall från soffan för nån vecka sen också.... men sen tänkte jag att sånt här händer säkerligen alla föräldrar nån gång!

Camilla S hade ringt medans vi sov, så jag ringde upp henne, och vi bestämde träff i Väsby Centrum halv tolv.
Gick runt o strosa lite i butikerna, hon med sin son Melker, jag o Emilia o så en kompis till Camilla med sin son Nathanael.
Jag köpte en stickad tröja o en vanlig basic svart tröja.... kan ni tänka er att jag köpt något till mig själv...haha...

Vi tog även en lätt lunch på fiket, Emilia fick också äta lunch ute. Hon åt massvis, så ingen lätt lunch för henne inte..hihi... En hel burk barnmat (från 8mån) Spaghetti med tomat och mozzarella. Och en liten burk med dessert från HIPP.



Träffade även på Angelica med sin äldsta son utanför ICA... så jag fastnade där i nästan en halvtimme.

Efter jag handlat på ICA gick jag hem till Linda (syster yster) med sina barn Mary o Jonathan (Emilias kusiner).
MAssa spännande leksaker för Emilia.... o så blev jag bjuden på mackor, kyckling o spaghetti från kocken/servitrisen Mary. Hade en romantisk middag med Jonathan....hihi... sötnosarna!!!

Det var min dag.. imorgon ska vi träffa Olivia o Neo på öppna förskolan. :)
Vi har date kl.9 på morgon...gäääääsp!!!! Kommer bli kul o träffa dom igen!!

Söta Neo i världens coolaste brallor.


Inga bilder som är uppe i detta inlägg, är tagna idag....


Kommentarer till mig
Postat av: therese

Den där olyckan känner jag igen.. Ush, man känner sig så dum. Tror Isabell ramlat ner från vår säng kanske 3, 4 gånger...O varje gång hon har gjort det så säger jag till mig själv att jag aldrig ska låta henne sova där.. men hon sover alltid i vår säng på dagarna..

2008-10-10 @ 09:53:07
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0