Nu är Emilia säker!!!

Köpte en ny bilbarnstol till Emilia igår också. Så idag ska vi montera in den i bilen.
Superfin stol, som kommer bli så fin i vår bil, o som framförallt kommer hålla Emilia skyddad till tänderna.

Maxi Cosi Mobi föll vårt val på. Den har kostat 2895 kr, men de hade rea på barnens hus, så vi fick den för 2495kr.

Utan barn:


Med barn:


O så köpte vi även till ett solskydd till stolen som kostar 99 kr. Den passar till alla bilbarnstolar + barnvagnar.



Nu är bara frågan....
Ska vi ha bilbarnstolen i passagerarsätet eller i baksätet???

Funderar på baksätet, för då har man alltid passagerarsätet fritt, om man skulle åka iväg själv (utan Emilia) o ha någon annan med i bilen.
Det är inte så att man kopplar loss bilbarnstolen varje gång då... för det är lite mer invecklat o koppla in den här stolen, än vad baby-bilbarnstolen var. Den kunde man ju bara koppla loss o bära iväg på nolltid... o koppla tillbaka lika fort...

Kommentarer till mig
Postat av: ME&MY

Hur ofta kör du själv med Emilia?

Vi har inte fått tummen ur och kopplat ur airbagen fram så jag har Millie där bak, jätte frustrerande då hon tex är på g och somna och tappar nappen, jag kan inget göra och stanna på motorväg går ju inte...

Så då får hon gråta sig till sömns och jag blir super stressad och kör säkert sämre...

2008-10-05 @ 14:03:19
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0