Imorgon bär det av till Skåne...

... o vi har bestämt oss för att lämna Emilia här hemma. Hanna kommer över och tar hand om henne från fredag - lördag runt middagstid. O då kommer Rogers syrra och byter av. O tar Emilia till på söndag, när vi kommer hem.

Vi kommer bila ner till Skåne...ditvägen hade varit lugn, för då hade Emila bara snarkat igenom hela resan. Men sen på söndagen, då vi ska åka hela dagen.. då kände vi att det är lite dumt att hon ska tvingas sitta ca 7 timmar i en bilbarnstol under hennes vakna timmar. När hon bara vill krypa omkring o leka.

Vi kommer åka på fredag kväll efter att Emilia har somnat (ca 1930) eller så låter vi Hanna natta Emilia o då drar vi ca 1830. 
Men vi  måste vara tillbaka på söndag innan hon somnar. Annars kommer jag dö av saknad, om inte jag får träffa henne då heller...

Usch, va läskigt! Första gången vi lämnar henne så här länge. Hela 2 dygn. Annars har det bara varit max 2 timmar åt gången.

Hur ska jag klara mig utan detta charmtroll under dessa dagar???


Kommentarer till mig
Postat av: therese

Det kommer nog gå bra. Det är jätte jobbigt att vara i från sin lilla princessa..Men försök att njuta så gott ni kan! ha en mysig helg!

2008-10-17 @ 11:11:17
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0