Tuttar eller pinuppor till pappsen?

Var på fika hos pappa igår. O han hade 3 små tårtor (en för varje pappa som var där, Roger, Olof o så min pappa) som han bjöd på o 2 sorters kakor.

Tänkte först köpa ett tutt-memo till pappsen....hihi


Men istället blev det en pinuppa-kalender till han... en bild för varje dag... som jag hittat på Designtorget.
Superfina bilder i almanackan...


Efter fikat så gick jag, Roger, Pappa, Mamma o Hanna ut o åt på en italiensk pasta-pizzarestaurang.
Jag åt en supergod skaldjurs-pizza "Di Mare" som verkligen innehöll alla havets läckerheter....

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Trist att ni missar dopet.. typiskt att det var helgen innan ju.. :/



Men himla kul att ni kommer ner!!! :) Ni har väl tid att träffas ordentligt denna gången??!!



Puss!

2008-11-10 @ 10:34:06
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: frieda

Tutt-memot vet jag min sambo fick en gång när han fyllde år..han tyckte det va rätt skoj!!!

2008-11-10 @ 14:39:37
URL: http://frajdass.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0