Sångstund


Emilia är så rolig när det är sångstund på öppna förskolan.
Hemma skrattar hon alltid o klappar händerna när man sjunger....men på öppna förskolan sitter hon helt stilla o bara stirrar på "fröken" som håller i sångerna....Helt paralyserad! Jag får noll kontakt med henne...hihi....

Men så fort sångstunden är över, börjar hon krypa runt som en vellvitting...villvetting....vad säger man? haha...



Hemåt blev det bussen hem...för regnet bara öste ner...o jag hade glömt paraply till mig.
Emilia låg däremot helt ovetandes om regnet i sin vagn som var täckt med regnskyddet.
Hon somnade så fort vi rullade ut vagnen från öppna förskolan.....

Kolla så trött hon ser ut...

Men glad ändå..
Kolla in pekfingret.... hon vet hur man ska trycka på knappar...hon vill alltid trycka knappen när vi åker hiss. :D

Kommentarer till mig
Postat av: Amanda

Vilken söt tjej! :)

2008-11-18 @ 18:02:18
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0