När sågs vi sist lixom??

Usch, va dålig man e på att träffa sina vänner.... varför??

Igår träffade jag i alla fall Tina o hennes 2 barn Melvin o Oliver.... sist vi sågs var på Emilias dop.
Ville aldrig gå därifrån.. vi hade så mycket o prata om.... våra munnar går verkligen i ett.... o det blir nog aldrig en tyst sekund mellan oss....
Vi har varit vänner sen vi var 3 år.... o idag är vi 31!!! Här snackar vi lååååång vänskap... :D

Hon bjöd i alla fall på supergod ost- och skinkpaj med sallad till... o så massa kladdkaka m vispgrädde....schlurpeti mumsis...
Emilia ville knappt leka själv, men så fort vi varit o hämtat Oliver från dagis, då kröp hon omkring på golvet, o ville leka med honom hela tiden... o han var så bebis-kär, så han tyckte det var lika kul han. :D

När vi kom hem, så gav jag Emilia köttbullar med grönsaker o potatis.... o efter den måltiden (lät henne kladda lite själv, o det vart inte liiiite kladd, haha) så var vi tvungna att hoppa in i duschen.... lika bra o lyfta in henne i det hon satt i..... o bara ta bort den total nerkladdade klänningen...


Kommentarer till mig
Postat av: rebecka.

Vad kul att ha kvar kontakten med vänner som man känt så länge.

Jag har kvar mina vänner som jag hade som bästisar i skolan men de bor lågt ifrån mig och vi har ingen vidare kontakt. + att de inte har barn så då blir de svårare :/

2008-11-18 @ 09:23:03
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: linda

hehe...så kan kan oxå duscha ett barn, att jag ite änkt påd et tidigare. :-) Men nu är de iaf för stora...ha det så gott på förskolan idag annars....

2008-11-18 @ 11:36:07
Postat av: therese

Hahha, vad sör hon är.. Ja när dom är sådär kladdiga är det lika bra att bära in dom som dom är=)

2008-11-18 @ 13:40:51
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahahaha, va fan! Hur duschar du emilia egentligen? Det måste vara bland det sjukaste jag sett. :-) Men det funkar det med, bara hon blir ren o nu blev ju stolen oxå ren. Tokstolle! :-)

2008-11-18 @ 17:55:15

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0