Mormor 80 år!!!!

I lördags (förra veckan) var vi iväg till min mormor, som fyllde 80 år.
Hennes 4 barn (den 5:e bor i USA, o därför var inte hon där), några av hennes barnbarn o barnbarnsbarn o så  hennes bror var där o firade henne. Blev kaffe, tårta, bullar o kakor.....
Emilia fick leka med både sina egna kusiner och min yngsta kusin (som ni ser på bilderna nedanför).

E så kul o träffa mormor! Det är hon som är dement, som jag berättat om tidigare.... men man blir så glad, när hon lyser av lycka, när alla kommer o hälsar på henne...


Är jag coolast här eller vad??

Hmm.... vad har han för spännande leksaker? Gubbar o bilar? Sånt har inte jag....


Om jag morrar... så kanske jag skrämmer iväg honom, o får hans leksaker för mig själv....

Nähä, okej då...blev misslyckat, inga bilar & gubbar för mig.... sätter mig väl o läser min bok då...

Efter att vi varit hos min mormor så åkte vi hem till Rogers mamma. Där hon bjöd alla sina barn med familj på 3 rätters middag. Supergott!

O Emilia lekte även här med sina kusiner.. hade fullt upp...o klockan 22 gav hon upp.. slockna som en klubbad säl hos sin pappa... .:D


Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0