Hatar, hatar, hatar o vara sjuk!!!!

Idag känner jag mig helt förstörd.
Har varit en riktig plåga idag.. o samtidigt försöka vara glad och under hålla Emilia... Ingen lätt match!
Har bara velat sova, sova, sova...heeeela tiden!!!
Men se... det går inte...
Så idag är man ingen tuff o rolig mamma!!! :)

O stackars Emilia får aldrig komma ut.. .orkar inte utanför dörren när man mår såhär...
Så istället för sin fina Emmaljunga, så får jag köra henne inomhus istället i hennes vagn. :D



Ögonen går i kors på mig, pga trötthet av förkylningen. O säkert även av gårdagen...blev sent

Hanna var över hit igår... o på kvällen flög Nintendo Gamecube fram... har alla gamla nintendo-konsoller..... :D
Så det blev lite nostalgi-spel igår... SuperMario kart o Shrek.
O klockan bara tickade iväg..... vad var klockan när jag körde dig hem inatt, Hanna??? haha

O så hade Hanna överraskat Roger med en liten födelsedagspresent igår också... rödvin, ostbricka o choklad i ett stort paket....o så god tiramisu!!! Som även jag får äta av. :)

Innan nintendot, så hann vi busa mer med Emilia... bland annat... läsa Metro-tidningen.

...stoppa in mjuka klossar bak i byxan på henne...hihi...

...klä på henne fina strumpbyxor....


Sånt här sjukt, men sjukt kul, kan man hitta på när hjärnan är full med snor....

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Ja, herregud jag vill inte ens tänka på vad klockan blev. Föööör mkt iaf. :-) Det blev väl snarare morgon än natt när du körde hem mig. :-) Men riktigt kul hade vi, hela dagen. Vi får fortsätta spela shrek en annan gång när jag kommer förbi. Vi måste ju komma vidare o klara hela skiten. vad tycker du om katten i shrek nu förresten? :-) Hahahahaha, jävla kattfan alltså!

Vad taskiga vi var mot emilia när vi stoppade ner dom där klossarna i byxan. Men vi fick oss ett gott skratt iaf. :-)

Krya på dig syster yster!

Kram kram

2008-11-06 @ 23:31:24
Postat av: Anonym

Emilia är ju otroligt söt ju hehe.

Vi har ju fullt upp med att komma i ordning hemma

nu när man har flyttat å så.

har inte internet ännu såå otroligt segt.

Så jag bloggar så fårt jag får tag på en data. =)

Hoppas att de är bra med er.

Kramar

2008-11-07 @ 19:12:29
URL: http://cutetess.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0