Emilia sjuk!!

Hela veckan (måndag till idag) så har Emilia varit sjuk... har haft feber, hostat o snorat, o varit hängig... fast full rulle emellanåt. Konstigt det där med barns energi, trots att de är sjuka....

Nu är hon bara hostig o snorig....


En sjuk Emilia.

O jag har varit o jobbat den här veckan också.
Hela utbildningen var dåligt upplagt, men nu har jag fört massa anteckningar, så nu ska jag sitta hemma i en månad (e tillbaka på jobb torsdagar, fredagar from 1 december) o öva, öva, öva.... ska bli bäst på AGresso!!! ;)
Var på jobbet i måndags, onsdags o torsdags. Så då var Roger hemma o var pappaledig.

Var kul o vara tillbaka o träffa allihopa igen! O få känna sig som en människa igen, o inte bara som en mamma i sin lilla bebis-bubbla-värld. :)

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0