Äckel-päckel-regn-rusk-väder

Måste det regna konstant? O vara sådär halvmörkt ute hela dagen?

Absolut ingen lust att gå utanför dörren när det är sånt väder....
O jag som hade tänkt gå till SATS (mini-sats) med Emilia, så hon vänjer in sig vid den platsen.
För att jag så småningom ska kunna gå o träna dagtid, under de dagar jag är hemma o är mammaledig.

Men idag gick det inte.... för ska jag ta bussen, så tar det ca 1 timme för mig o ta mig dit pga byte av buss ända nere i stationen.... o går man (vilket jag annars gör) så tar det ca 25-30 minuter...

Vilken tur att det blev så  lång stund på öppna förskolan igår..... var där från kl. 13.15 - 1600.
Emilia hade så kul, så jag ville inte gå därifrån....

Flytta stolar genom hela lokalen är hur kul som helst.... tills väggen tog emot....

Sångstund... under det stooooora täcket... o vi sjunger "stoor våg, liten våg, stor våg, liten våg....havet går i vågor..."

Står man upp, så ser man bättre sångfröken.... hon älskar sångstunderna.. visst e hon duktig som står själv?
Ser ni hur hon pekar på denna bild, o även bilden ovan...Undra om hon försöker vara med o göra handrörelserna vi använder oss av när vi sjunger....hihi..


Drar sig undan från de andra för en liten stund, o käkar lite klossar.....mums, mums....
Någon som vet var man kan köpa den knottriga bollen till vänster??

Kryper in i dock-rummet, o vill köra dockvagn....

Åh, en kamrat som jag kan spela lite "data" me....jajamen...här är det kul o banka hur hårt som helst på tangenterna....varför får jag inte banka så på mammas bärbara för??

What....står du också här...hade inte du gått hem?

Finns så mycket roligt på öppna förskolan....kan inte missa en enda grej...
Kolla in hennes nya min....pluta med munnen.... o säga duuuuuuh....


Hey....vart tog alla vägen?

Okej, dags att gå hem.....
Tack för idag, slut för idag!!!

Kommentarer till mig
Postat av: therese

Hon är ca 2 veckor på bilden==)

2008-11-14 @ 15:32:18
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Anonym

Barnens hus....akn följamed dig ditt en dag och vissa. Ligegr ihopplattad(så du måste blåsa upp den) på en hylla diskrett.....

2008-11-14 @ 16:38:16
Postat av: Fia

Bollen kan finnas och köpa på BRIO!

2008-11-15 @ 09:57:40
URL: http://www.metrobloggen.se/ihuvudetpafia
Postat av: rebecka

Åh vad söta kläder hon har på sig :)

Jag måste köpa nya kläder åt Moa snart. Gjorde en utrensning i hennes garderob idag och jätte mkt var för litet..

2008-11-15 @ 20:40:02
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Sara.

Ha en jätte trevlig kväll:)

2008-11-15 @ 20:46:05
URL: http://gaddii.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0