Vilodag

Idag tänker jag bara ligga hemma hela dagen med Emilia... behöver vila. Blir inget mer inlägg idag tyvärr, för jag ska passa på o sova så fort Emilia somnar. Ikväll tänkte jag även sticka iväg o träna med syrran.. blev aldrig något igår pga jag var så trött. Hade stora mörka påsar under ögonen..såg helt sjuk ut ju...haha.. Men idag så... får vara hur trött som helst, men måste iväg o träna benen o rumpan o så måste vi försöka hinna få med magen också, den missa vi sist vi tränade (när vi körde armarna). Imorgon ska jag på föräldragruppen och på onsdag är det barnvagnsbio. :) Tänkte försöka komma iväg till öppna förskolan den här veckan också.. antingen imorgon efter föräldragruppen eller på fredag, nån gång mellan 9-13. Ha en superskön måndag! En dag närmare helgen ;)

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Hoppas du har fått vila ordentligt idag.

Barnvagnsbio låter mysigt :)



kramar

2008-05-12 @ 18:17:24
Postat av: ME&MY SVARAR;

Jasså, slår vad om att ni betalade mer än 25 kr för er babysitter iaf? cool!



Ja båt är galet mysigt men det är inte vår båt utan min mosters...sjukt dyr hobby!!!

Så vi snyltar på deras helt enkelt =)



KRAM/ Johanna

2008-05-13 @ 13:33:34
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0