Vilken nagelbitar-match...

Verkar se kört ut för de finska lejonen...
Inke pra av finlant... :)

Kom igen nu Suomi - kämpa så det iaf blir 2-2 innan tredje perioden är slut...så kan de vinna på förlängningen eller straffar eller nåt.....

Här är en som tycker matchen verkar spännande.... nagel-bitar-match.... ;)


O tydligen var matchen så pass spännande, så hon vart helt utmattad.
Nu sover hon sött...



Undra om hon drömmer om Sverige-matchen....som börjar om ca 2 timmar... ;)

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Ja, det är bra emilia. Heja på finland. Jag ska nog göra dig till en liten minifinne. :-) Det kommer mamma o pappa tycka om. Eller vad sägs?!



Pussar o kramar till er

2008-05-17 @ 15:58:27
Postat av: Carola svarar Hanna

Pappas respons - "Över min döda kropp".



Mammas respons - "Hon kan vara en liten minifinne, MEN bara i lilltån, men den finska lilltån håller på Sverige" ;)

2008-05-17 @ 21:39:14
URL: http://mynameislola.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0